پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۰۶۲
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۳

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: وزارت نفت باید نسبت به استخدام نیروهای بومی توجه ویژه داشته باشد و همچنین آزمون و مصاحبه‌های جذب آنان را در خود این استان برگزار کند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار کرد: جوانان استان بوشهر از ظرفیت لازم برای اشتغال در حوزه وزارت نفت برخوردار هستند از این رو باید نگاهی ویژه به آنان شود.

وی همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب اظهار کرد: فرهنگ‌سازی نیازمند کتاب است و کتاب یکی از ابزارهای مهم فرهنگ‌سازی و تمدن‌سازی در جامعه محسوب می‌شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر تصریح کرد: کتاب کودک و نوجوان باید متناسب با فرهنگ آنان نوشته و به آن اهمیت داده شود چراکه دشمن کودکان و جوانان را هدف تهاجم فرهنگی خود قرار داده است.

صفایی بوشهری ادامه داد: اکنون تالیف کتاب به عنوان یکی از راه‌های تقویت فرهنگ مقاومت در بین نسل امروزی است که باید به شکلی ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) عنوان کرد:آن حضرت شخصیت ممتازی داشت به نحوی که امام صادق (ع) در بیان جایگاه و منزلتش بهشت را پاداش زیارت وی دانسته است.

صفایی بوشهری ادامه داد: در این ایام مرکزهای فرهنگی نیز باید به شکلی ویژه به فرهنگ اسلامی مرتبط با دختران بپردازند.

وی همچنین با محکومیت جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد: این تهاجم گستاخانه منجر به شهادت فرماندهان و مردم مظلوم غزه و همچنین تخریت گسترده منازل مسکونی شد که همچون همیشه نهادهای حقوق بشری آمریکایی مهر سکوت بر دهان خود زدند.

صفایی بوشهری همچنین با گرامیداشت روز فتح خرمشهر بیان کرد: این رویداد حماسه‌ای بزرگ بود که با نقش‌آفرینی رزمندگان منجر به بازپس‌گیری خرمشهر شد.

صفایی بوشهری ادامه داد: حماسه فتح خرمشهر آنچنان عظمت داشت که بسیاری از متخصصان و کارشناسان نظامی نسبت به آن مات و مبهوت ماندند.

وی تاکید کرد: جوانان کنونی ما نیز از نسل فاتحان خرمشهر هستند و چنانچه تهاجمی علیه ایران صورت گیرد همانند شکوه و عظمت عملیات آزادسازی خرمشهر دوباره حماسه آفرینی می‌کنند.

وی همچنین از نهادها و فعالان عرصه احیا مرقد شهید رئیسعلی دلواری به عنوان یادگار مقاومت استان بوشهر تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر